Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Anketa

Která současná politická strana by od vás dostal hlas u voleb?

Celkem hlasů:
5278
Hlasování začalo:
21. 7. 2020
Hlasování končí:
neomezeno

Hlasujte kliknutím na jednu z možností

Váš nejoblíbenější politik od Sametové revoluce?

Kdo, nebo co nás v současnosti nejvíc ohrožuje?

Co si myslíte o současné vlně imigrace?

Návštěvnost

Návštěvnost:

Počítadlo přístupů

Panoramatické Foto

Panoramatické fotografie

      Prodejna v Chebu-zrušena v březnu 2011Prodejna Sokolov

Prodejna SokolovProdejna v Chebu

Prodejna Sokolov

Facebook

Azbestu na Facebooku

Aktuální počasí

Počasí dnes:

23. 4. 2024

oblacnosde

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky. Denní teploty 5 až 9°C. Noční teploty 2 až -2°C.

Přehrát/ZastavitDalší

Svátek

Dnes je 23.4.2024

Svátek má Vojtěch

Státní svátky a významné dny na dnešek:

  • Světový den knihy a autorských práv

Zítra má svátek Jiří

Státní svátky a významné dny na zítřek:

  • Světový den laboratorních zvířat
  • Mezinárodní den skautů a skautek

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Navigace

Obsah

EET je potřeba rozšířit!

Typ: náš tip
Pro všechny zastánce a podporovatele EET (=Elektronická evidence tržeb) malé porovnání, kdyby se to mělo týkat i drtivé většiny z nich, tedy i neživnostníků. Jistě budete pro, jako pro EET. Už se těším.
Zdroj: http://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=572199

Já bych EET zavedl pro všechna auta na silnicích. Do budoucna by mělo být každé vozidlo vybaveno záznamovým zařízením, které by registrovalo přesnou polohu a rychlost jízdy. Každý by si toto zařízení jistě dobrovolně za nějakých 5000,- Kč koupil. Co by neudělal v zájmu celku, že? Zařízení by přes internet odesílalo on-line data o své poloze a rychlosti. To by stálo tak několik stovek měsíčně.

Výhody jsou zjevné. Pokud byste překročili rychlost, vjeli někam do zákazu vjezdu, nebo, nedej bože, dokonce zastavili na místě, kde je to zakázané, tak by vám na konci měsíce přišla poštou příslušná pokuta. Stát by velmi ušetřil na policii i městských strážnících. Ani by se nemusela budovat síť radarů na měření rychlosti. Podle odhadů Ministerstva dopravy by státní rozpočet na pokutách získal ročně navíc až 18 miliard korun. Je přeci spravedlivé, aby pokuty platili všichni, co nedodržují dopravní předpisy. Mohlo by dojít ke zvýšení důchodů o 500 Kč, nebo stavbě dobrých 90 mateřských školek, nebo ... .

Majitelé aut, která jsou registrována jako živnostenská, by měsíčně vyplňovali Kontrolní hlášení jízd, kde by zdůvodňovali proč vjeli do "Pouze zásobování", případně stáli více jak 3 minuty na "Vyhrazeno pouze pro zásobování". Po porovnání dat s Kontrolním hlášením faktur by jim pak byla příslušná pokuta odpuštěna.

Všichni majitelé aut by museli dbát, aby docházelo k pravidelnému přenosu dat. Proto pokud by auto zaparkovali na místě bez internetového signálu, což jsou například skoro všechny podzemní garáže, nebo trávili dovolenou v nějakém horském údolí, pak by museli každých pět dní s autem vyjet někam, kde mobilní signál je, aby toto mohlo odeslat příslušná data. Pokud by tuto povinnost nesplnili, hrozila by jim pokuta v řádu několika desítek tisíc korun.

Kdo by zařízení neměl namontované, nebo ho měl nefunkční, tomu by byl na místě zabaven řidičský průkaz. Majiteli vozu by pak hrozila pokuta půl milionu korun, a pokud by tato pokuta byla vyšší, než činí hodnota vozidla, bylo by toto vozidlo zabaveno.

Na Ministerstvu dopravy by bylo zřízeno zvláštní oddělení, kam by mohl každý nahlásit vozidlo bez namontovaného EET. Stačilo by k tomu jediné - jakékoliv auto překračující povolenou rychlost by bylo podezřelé. Dá se předpokládat, že hned první den platnosti zákona by přišlo několik desítek hlášení, podobně jako v případě hospodských EET.

Podobně jako v případě EET, kdy byla z povinnosti mít registrační pokladny vyňata stravovací zařízení provozovaná například v parlamentu, nebo na vládě, byla by z Automobilového EET vyňata i vozidla vládních a parlamentních institucí. Bylo by to totiž zbytečné, neboť papaláši mohou odjakživa beztrestně nedodržovat dopravní předpisy.

Kdo jezdí poctivě podle předpisů, nemusí se přeci ničeho bát, není-liž pravda? Došlo by pouze k narovnání podmínek na silnicích.

A komu se to nelíbí, nemusí přeci jezdit autem!

Zdroj: http://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=572199


Vytvořeno: 8. 12. 2016
Poslední aktualizace: 17. 11. 2017 23:03
Autor: Petr Hahn

Petr Hahn

Ahoj-vítej na mých webových stránkách.

Krátce se představím a víc si o mně přečteš na webu v životopisu.

Jmenuju se Petr (to je údajně skála) Hahn (to je určitě německy kohout), ale vlastně všichni, kdo mne znají mi říkají – Azbest. To je přezdívka, kterou jsem dostal někdy kolem r. 1985 na vandru.

Z rubrik na webu vyplývá, že mne baví muzika, příroda, cestování, rybařina (hlavně momentálně feederové závody od r.2004), vodáctví, poezie, psaní, a některé další věci, na které se možná časem i zde dostane.

Mám osobní problém při kontaktu s blbostí, hajzlovstvím, levičáctvím (i když s politikou tak nějak komplet), nespolehlivostí, lhaním, ……bohužel se s tím vším dnes a denně setkávám a občas mi nedá to nekomentovat, nebo si z toho aspoň dělat srandu.

Některé texty, které uznám za zajímavé, vtipné, nebo jinak přínosné otiskuju i od jiných autorů-někdy i z anonymních přeposílek.

Jsem tvor společenský, ale nějak nemám kliku, takže žiju sám.

Stránky už běžely víc než rok na jiném redakčním systému, ale tyhle mi vyhovují více a taky se mi víc líbí.

Přeju příjemný pobyt, a pokud Tě něco zaujme, máš možnost se zeptat, nebo komentovat v pokecu.

Takže……VEJDI